Posted by: Kibirkštis | 2010-05-24

Jei neturi ką veikti…

Nors artėja didžiausias darbymetis – teks įrodyti sau ir kitiems ką išmokai sesijoje, teberandu laiko naršyti internete. Bendramintė Agnė rado nuorodą į linksmą testuką “Kokį siuvinėjimo būdą mokytis?”.

Žmonės smalsūs, tad ir aš išsprendžiau. Mano rezultatas:

Šis testukas dar kartą įrodė kiek mažai žinau apie siuvinėjimo būdus 😉 Pasirodo, kad tai siuvinėjimas vilnoniais siūlais. Beje, jeigu teste būčiau pažymėjusi, jog esu alergiška vilnai, man skirtas atsakymas būtų “siuvinėjimas kryželiu”.  Turbūt tai rodo, jog esu teisingame kelyje? 🙂

Responses

  1. Tai sakai, kad išsisukinėsi? Siūlau pasidomėti tuo siuvinėjimo būdu, kurį tau siūlo. Jis labai labai labai gražus… O klausimą ” kas būtų” pamiršk, taip juk nebūna, realybėje šitai neegzistuoja.

  2. Neatrodo, kad išsisukinėju 🙂
    Bet… Kai bus laiko, noro, jėgų ir motyvacijos – būtinai pasidomėsiu 🙂


Parašykite komentarą

Kategorijos

